пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

Ганс Крістіан Андерсен - майстер казок і пригод





" Я приношу користь світу, адже в цьому
            весь сенс, уся радість життя."
                                                    Г. К. Андерсен

" В квітучій Данії, де народився я                 Бере мій світ своє начало                            Там данською пісні мені співала,         Казки шептала матінка  моя"                                  Г. К. Андерсен 




У Данії є маленький острів Фюн, а на ньому місто Оденсе. Саме тут 2 квітня 1805 року  
 народився майбутній казкар. Його життя було сповнене поневірянь і розчарувань та схоже на життя гидкого каченя з власної казки. Але він ніколи не втрачав віри в людей, в добро і красу. Андерсен вчив цього і своїх читачів. 
Його казки "Кресало", "Дюймовочка", "Гидке каченя", "Снігова Королева", "Дикі лебеді", "Стійкий олов’яний солдатик"та багато інших люблять і дорослі і діти усього світу вже не одне століття.Твори стали основою для  фільмів, мультфільмів та вистав. 
    Казки Андерсена несуть чудесний заряд добра, тепла, мудрості і життєлюбства.

    

             Дорогі діти! Завітайте до шкільної бібліотеки і візьміть для читання прекрасні казки Г. К. Андерсена.

Немає коментарів:

Дописати коментар